Ormanmeyveli kivicik Bacım benimde biyokimyasal risk trisomi 18 21 1/10000 çıktı ama yaş riskim 1/980 çıktı. 26 yaşındayım. Devlet hastanesinde yaptirmistim doktor bana iyi kötü bir şey demedi. Bende başka doktora gösterecektim ama Herkes yaş riski önemli değil diyor yani normal degil mi bu degerler?
kivicik Ormanmeyveli doktorum yaş riskini önemsemiyorum yani önemli olan kombine risk dedi tabi ense kalınlığı ve burun kemiğiyle beraber kan sonuçlarını değerlendirdi. Gönlünüzü ferah tutun 🌸
Ormanmeyveli kivicik ense kalınlığı suyu burnu herşey çok iyi demişti doktor sadece yas riski işte .Sizin kan degerleriniz nasildi
kivicik Ormanmeyveli o zaman kendinizi hiç strese sokmayın , düzeltilmiş momlarda papp a 1,64 , fb hcg 0,75. Doktorlar ister istemez her ihtimali söylüyor belki sizi her anlamda bilgilendirmek için öyle demiştir.
esr_glr14 Benimde yaşıma göre biyokimyasal risk=1:359 ama ultrasonda herşey normal çıkıyor 4′lü tarama yapacak birşey daha önerdi ama bunlarda da net sonuç vermez olasılık dedi isterseniz fetal yaptırın ama ücretli dedi kaç gündür çok kötüyüm ne yapacağımı bilmiyorum fenalık testi yapma boşuna diyorlar sağlıkçı akrabalarım var