Asterujdndl 27 haftalik hamileyim bebeğim rahimde hareket ediyor iki gündür öyle sizce hamiş anneler normal miii kendini düzeltir mi 😕
Wonderful_mom Asterujdndl Aynisi basima geldi postlarima bak anlarsın cnm.. 😅 hep bu bebek çıkacak diyordum o derece bir baski vardi orda.. normalmiş 😍
iremgrgn Asterujdndl normal normal 😊 bol bol dinlenin uzanınca ayaklarınızı yukarı kaldırın bir süre sonra pozisyon değiştiriyor 😊
Yelizys Bebeğiniz kız mı? 27 den itibaren benimde öyle oldu. Doktorumda normal dedi. 2 gündür de aşşağıdan kas agrısı gibi bir agrı oluyor yürürken bu normal mi bilmiyorum görüşcem doktorumla
Asterujdndl Yelizys hayir canım çinziyeti erkek çok şükür kasiklarim da ağir miyor ama hareket leri aşağdan hizediyorum