Kızlar şu an 8+2deyiz. Bu hamileliğim öncesinde 2 hamilelik daha yaşadım. Çok şükür 6 yaşında bir kızım var. Bundan önceki hamileliğim maalesef kürtaj oldu. Kızımda ve bundan önceki hamileliğimin belirtileri bulantıları falan aynıydı nerdeyse ama bu farklı. İkisinde nerdeyse su bile içemiyordum hemen istifra ediyordum. Bunda çok şükür çok rahatım.Fazla bulantım yok rahat yemek yiyebiliyorum. Sizce cinsiyetle alakası var mıdır?