Basaknergiz Haftaya giriyoruz 2 gün sonra inşallah söylenene göre bebek hareketleri alanı dar olduğu için az olabilirmiş ama benim bebeğim az hareketli değil baya hareketli 🧐 bunu yaşayanlar oldu mu? Doğum belirtisi başlangıcı falan olabilir mi ?
gldn065807 Basaknergiz bende 37+5 deyim benim kızıminda maşallahı var hiçte az değil hareketi ki kanala tamamen girmis