Aycan051415 amin inşallah,benim normal olacak olabilirse şayet planlı olmadığı için stres oluyorum işte normalde suni ye gerek kalmadan pazartesi den önce kendi gelir inşallah diye dua ediyodum şimdi kar yüzünden ona da korkuyorum valla şu son günlerim hep stresli geçti öncesinde çok rahattım oysa🤦 pazartesi 41+0 olcam daha beklemez başlatırız dedi doktor