ankakusu_2022 Arkadaşlar aranızda vicium d3 kullanan var mı günde kaç kez kullanıyorsunuz, yemekten önce mi sonra mı alıyorsunuz, memnun kaldınız mı ilaçtan
zeynepsonmez625 ankakusu_2022 merhaba ben yeni kullanmaya başladım 13 haftalık gebeyim kağıdında günde iki kez yazıyordu ama bana çok gibi geldi bir hap 1700 mg gibi birşey iki kez içmeye emin olamadım açıkcası şuan günde bir tane içiyorum öğlen öğleden sonra gibi kullanıyorum siz nasıl kullanıyorsunuz şuan
ankakusu_2022 zeynepsonmez625 ben de çok olur diye günde bir kez kullanıyorum sadece, büyük olduğu için yutması da zor olduğu için içmekte zorlandığım tek ilaç o 🥺 kullandığım halde bacak kramplarım ve ağrılarım oluyor
Dlr48 Bende kullandım bır sure gunde bır tane ıse yaramıs olabılır cunku bacak krampları vs yasamadım hala drvam ediyorum ama suan cok fazla ılac ıctıgım ıcın ona ara verdim bir sure ama kullanın derim sakıncası yok bebek her ne kadar sizden alsada o takvıye edici