Siracinannesi Canlarım napıyorsunuz nasıl gidiyor hamilelik ☺️ Benim bu aralar hiç iştahım yok sizinde öyle mi yaa 🤔
Siracinannesi mydeno13 bende 23 haftalığım 😂 açım ama bişey yiyemiyorum sanki 🤔 ben zaten düşük tansiyonluyum basım dönüyor hemencecik 😂😂
Deletedmom_110 Ben 22💗Nasıl iştahım var anlatamam asla doymuyorum sürekli yiyorum🤣🤣 çok da kilo aldım
Siracinannesi Deletedmom_110 bende kilo aldım zaten çok zayıftim bu benim için iyi 😂 ama son bı haftadır nedense pek iştahım yok 🙄
Deletedmom_110 Siracinannesi benimde ilk üç ayımda yoktu sonra bir açıldı maşallah 😅😅 3 aydır iyi yiyorum 🤣🤣
Deletedmom_110 mydeno13 Kaç kilo ile hamile kaldığımı net olarak hatırlamıyorum.tahminimce 65 civarlarındaydım geçen ay 73 düm😅😅 bu ay 76 buçuk doktorum 3 buçuk kilo gayet normal dedi ama tatlıyı az ye dedi ben ve tatlı az yemek nasıl olacak bilmiyorum 🤣