serapgelisli Merhaba arkadaşlar bilmediğim için soruyorum ikili test yaptırdım devlet hastanesinde e nabızda grafik çalışıldı yazıyor ana görüntü vs yok. 15 gün oldu test için hastaneye gideli. Grafiği hastaneye gidip mi almam gerekiyor ??
melikemelike serapgelisli bendede öyle görünüyordu doktor çıktı olarak verdi elime. Hatta test geçersiz mi flan diye düşünüyordum yine yaptırcam diye endişelenmiştim çok şükür öyle değilmiş, grafik doktorlarda görünüyor sanırım
karakiz1 serapgelisli Hastaneye gidip almalisiniz doktora gostermelisiniz e nabizdan cıkmıyor o grafik goruntusu
serapgelisli serapgelisli Arkadaşlar bilgisi olan yazabilir mi akşam gitsem grafik sonucunu verirler mi ? Çalıştığım için izin almam pek mümkün olmuyor 😞
Mine_arslan serapgelisli aa nerde yaziyor. Banada 15 gun oldu ama açıklanmıyor bir turlu e nabizdan bakiorum surekli. Cnlu doktor 15. Gun gel dedi aciklanmadi ki gidiyim
serapgelisli karakiz1 teşekkür ederim. E nabızdan bakabilirsiniz demişti hemşire bende bekliyorum ki sonuç çıksın😒 tamam ozaman gidip alayım sonucu. Acaba randevu almam gerekir mi direkt gitsem verirler mi ki
karakiz1 serapgelisli Ben sehir hastanesine gidiyorum 15 gunu gecince bana randevu olusturup gel demisti 10 gune kadar randevusuz veriyoruz sonucu demislerdi belki sizinki farklidir gitmeden arayin isterseniz kadin dogum bolumunu bi
serapgelisli karakiz1 aradım ama maalesef devlet hastanesine ulaşmak çok mümkün olmuyor akşam iş çıkışı gidip şansımı deneyeceğim teşekkür ederim🙏🏼
Mine_arslan serapgelisli devlet hastanesini bizde aradik canim zaten 4 ten sonra mesai bitiyormus oyle yaziyor calisma saatlerinde. Ve actilar bilgi veremeyiz iki hafta suruyor zaten dediler😒iki hafta oldu aciklanmadimi gidelim doktora
serapgelisli Mine_arslan Ben test için gittiğimde e nabızdan kontrol edebilirsiniz demişlerdi. Bende sonuca bakıp özelde gittiğim doktora gösteririm diye düşünmüştüm. Ama e nabızda hiç bir bilgi yok sadece çalışıldı yazıyor grafik için. Benim bugün tam 15 gün oldu gidip hastaneye soracağım inşallah bi şekilde alırım sonucu.
serapgelisli Mine_arslan Doğru bilgi vermiyorlar yanlış yönlendiriyorlar sonra uğraşıyoruz işte 😞 ne yapacağımızı bilmemek çok kötü süreç hakkında doğru bilgi verseler en azından sorun yaşamayacağız
Mine_arslan serapgelisli ins alirsin canim bziimkidr hala cikmadi. Post aciyor herkes oran falan yaziyor. Bende ister istemez merak ediyorum ama cikmiyor. Doktorda 15. Gun gel dedi. Bnde 20. Gune randevu aldim bastan zar zor. Gotunmuyor cnku
Mine_arslan serapgelisli doktorunda bilmiyrosa isini oda zor😒😒bizimki bebek hakkinda hicbisey demedi henuz. Ne suyundan haberimiz var ne kesesinden. Sonuc gelsin diyip duruyor ve bana vitamin verdi. 15. Haftay giricem. Sanada verdimi. Testi yapacaklari gun bes saniye ultrasona baktti. Vitamin al kn ver git dedi
serapgelisli Mine_arslan ultrason ile ölçüm yaparken baya sürdü 30-35 dk detaylı baktığını düşünüyorum :) özeldeki doktorum D vitamini ve Devit 3 e başlattı 13. Hafta itibariyle bu şekilde şuanlık😌