Deniz2961 bende de kansızlık var canım çok düşüktü kanım ben 26+5 te gittiğimde 820gr dı. Ultrasona göre 26+1 gözüküyor dedi üzüldüm ama normal dedi o geri de değil dedi. Şimdi 29+2 oldum pazartesi gidicem ne kadar olmuş o zaman öğrenirim☺️ Bir de kansızlık varsa sabahları keçiboynuzu pekmezi içmeni öneririm. Ben tüketiyorum ve kanım normale dönmeye başladı şükür 🤲🏻