Bende 30 yaşına kadar evlenirim en az bir çocuk yaparım diyordum. 31 de evlendim… 32 de çocuk yapalım dedik. Senin çocuğun olmaz menopoza giriyorsun dediler dünyam başıma yıkıldı, apar topar tüp bebeğe başladık.. 1.5 sene zehir gibi geçti. 4 tedavi, rahim filmleri, ilaçlar, otlar, ameliyat çok şükür altın yumurtamla hamile kaldım. 28 haftalık olduk. 34 de doğurmuş olucam kısmet olursa🤲♥️