Tgce80 Bu hafta itibari ile 24.hafta oldum. İzne ayrılacağım ayrilanlarda maaşlarında kesinti oldu mu ogretmenlerde
daphnesmomm Tgce80 maaş aynı şekilde yatırılıyor. Sadece ek ders almıyorsunuz. Ben de idari izinde bir öğretmenim🙃
Znb daphnesmomm merhabalar. Mebbise işlendi mi acaba izin durumunuz. Ben bugun cikacagim izine. Doğum izni olarak girildi ama yanlış olduğunu düşünüyorum. Size sormak istedim
Yeniesyenianne İdari izin kaldırılacak deniyor ama net bir duyuru yok. Sizde duydunuz mu böyle bir şey??
kubumom Yeniesyenianne nerden duydunuz acaba? Covid sürecinde kaldırılacağını düşünmüyorum çünkü pandemi bitmiş değil riskli gruptayız bir de ben 3 hafta önce ayrıldım maskeler açık havada çıkarılabilir dendi ama yine de devam ediyor izinler pandemi bitmeden bence izinler kalkmaz. İnşallah kalkmaz yani çıkmayı bekleyen arkadaşlar da ayrılırlar rahat ederler
Kubra_597 Benimde 2 haftam kaldı inşallah kaldırılmaz. Her sabah az kaldı iznime diye motive olup çıkıyorum yataktan 😥
daphnesmomm Znb merhaba,bu idari izin olduğu için sanırım mebbiste görünmüyor. Normal aldığımız heyet raporu,ve sağlık raporları görünüyor.
Zeynepmum kubumom maalesef pandemi artık bitmeyecek hayatımızın bi parçası oldu. O yüzden bi süre sonra kaldırırlar gibi geliyo bana