Tgce80 kemal bayındır’ın kendisine gittim aMa çok saçma sapan bir adam sadece para tuzağı başka bir şeye yaradığı da yoktu. Şuan mediantep Hüseyin kılıç’a gidiyorum dogumumuzu mecburen Kemal bayındır da yapacağız anlaşmalı olduğu hastane orası hastane olarak temiz düzenli ama doktorları beş kuruş etmez.