Elcnerdgn aspirini doktorum.once biraktirdi iğneden daha etkili igneyide sezeryan olmadan bir gün önce biraktirdi. Ben dobler ultrasonda girdim bebeğe giden kan akış hızını ölçtüler birde parmagimdan kan aldılar onunlada ölçtüler. Hiç korkmayın sezeryan olacağım diye tabi ki acısı ağrısı var ama sabretmek gerekiyor benim.canim çok az 6gun oldu daha yeni kendime gelebiliyorum kum torbası koydular birde bastırdılar ama hiç.korkulacak.seyler değilmiş bende bunlardan korkmuştum çok şu iç hastanede bol.bol yürümeye bak çok rahatlatiyor