Kızlar dün kan testi verdim her değerim normal çıkmış ancsk HBsAg referans değeri 0-0 yazıyor benim ise 0,521 çıkmış. İnternette çok araştırma yaptım normal değeri 1in altında ise negatif üstünde ise pozitif diyor. Anti HBs de bakmamışlar. Ama moralim çok bozuldu daha doktora da gidemiyorum ancak yarın gidebilirim sanırım içim içimi yiyiyor. bilgisi olan varsa yazabilir mi lütfen?
