Ayse476 canım sanırım o haftalarda Bi durağanlık zamanı oluyor benimde 27-28 haftada sakindi tedirgin olmuştum hatta 30 haftalık olucaz yarın hala öyle kuvvetli hissetmem normal dönüyor tekme atıyor sakin sakin Dr sordum o gün dedim sakin hani Bi bakıyorum öyle bakıyorum böyle dedim genetik olarak sakin bir bebek olabilir hareket ediyor sen hissetmiyorsundur dedi korkma gün boyu hiç hareket etmezse hissetmezsen Bi ultrasonla baktır için rahat etsin