Rutin kontrol için geldiğimde dün yatış verdi doktor bebeğin suyu 20. haftadan beri fazlaydı bu hafta daha da artmış olduğunu ve riskli olduğunu söyledi dün yatışım yapıldı böyle bir durum başına gelen oldu mu erken Doğum olur mu çok korkuyorum rahim kapalı dedi açılma vs yok dedi doktorum şuan bekliyorum