Merhaba kızlar bu zamanlarda çok afedersiniz ama gaz sorunum var karnım davul gibi şişiyor ve agrım oluyor karnımda gaz sıkışması oluyor karnıma agrı yapıyor. Bu günlerde bu sorunu olan var mı acaba ve nasıl geçirebilirim bebeğe zarar gelir mi diye de korkuyorum tecrübesi olan yardımcı olursa sevinirim dayanamıyorum artık.