Kimyasal gebelikten sonra psikolojim iyice bozuldu , hamile olduğumu duyunca gerçekten dünyanın en mutlu insanı olmuştum , hastaneye gittiğimde ise kese yoktu ama kanama hep vardı doktor muhtemelen düşük başladı dedi ben sana ilaç versem de bu gebelik sağlıklı olmıcak dedi gözlerim doldu çıktım odadan eşime anlattım ben dedim bu çocuğu istiyorum dedim bana ne olursa olsun dedim öyle çok istemiştim ki ama elden ne gelir ki 😢 inşallah tekrar hamile kalırım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah o duyguyu herkese tattırsın rabbim 🤲🏻🤲🏻