Bilgekpn 1fatime_2003 ilk haftalar tutunmaya çalıştığı için o ağrılar oluyor ben 8+3 haftalık gebeyim hala bende de aşırı kasık ağrısı oluyor bunlar normal ağrılar
1fatime_2003 Sevdanindogasi henuz doktora getmədim o yüzdən bilmirəm benim ilk gebeliğimde inkişafdan kaldı müalicə oldum doktorumda domino gel baxım deyir hele tezdi test al birde yoxla amma ben hastalanmadım 2 ci xet bulanıq idi
Gul1998___ 1fatime_2003 evet hamileliyin ilk hafdalrnda karnimin asagilarnda regl agrilari gibi agrilar olrdu normaldi