Bende yerleşme kanaması olmadı adetim geçmişti pazar olmam gerekiyodu olmadım pazartesi sabah test vardı evde bi deneyeyim dedim baya koyu iki çizgi beş haftalıkmış megersem ilk ögrendiğimde nasıl güzel bir histi Allah herkese nasip etsin sağlıklı hayırlı evlatlarımızı kucagımıza almayı şimdi 19. Haftaya giriyoruz herkesin farklı süreci oluyor