17.haftadayım karnım büyümüyor sadece zayıf halime göre bir tık çıktı sadece ama büyüme falan yok 😂 birde hala hissetmedim bunlar normal mi ? Suana kadar hissetmem falan gerekmez miydi ? Ve nasıl bi hissetme hissettiniz sizler 😂 Benim gibi olan dostlar vardır illaki gelin bakalım 🤔🤷🏻♀️