tugbay Merhaba kızlar, bugün tam 38 haftalığım. 2 gün önce nişanım gelmişti bugün akıntının içinde hafif kan geliyor 9 da muayeneye gitmeyi planladım ama korkuyorum tehlikeli bi durummu başına gelen var mı ?