Benim doktorum egepol de Bülent Bey. Doğumu da orda yapacağım. Güncel fiyat 7900. Normal sezeryan farketmiyor. Paket şeklinde, oda süslemesi, fotoğraf çekimi falan da var. Fiyat bence çok yüksek ama konfor için vereceğiz artık. Çoğu arkadaşım egepol de doğurdu ve hepsi çok memnundu. Bakalım hayırlısı. 🙏💗