zehra-ss Osmolak kullanmaya başladım 1 defa aldım şimdiye kadar faydalı bi ilaç ama doktor bana mecbur kalmadıkça içme dedi. Ne kadarlık hamilesiniz bilmiyorum bi zararı varmı onu da bilmiyorum ama ben alaturka tuvalette oturur gibi oturuyorum kendimi zorlamadan gün içinde belirli aralıklarla sonra tuvalete giriyorum bi parça iyi geliyor gibi sanki bilmiyorum nasıl olacak.