Dilannayan21 Kızlar 39+4 olduk daha uyuyamadm uzandığım gibi aşağıya ağrılsr baskılsr ama bıcak ssplsrcasına yürüyüş yapıyorum sukat yapıyorum kasılmalarım var bebek kendını topluyor sonra bırskıyor bu ne dmeek oluyor napmam lazım
Alerdinc Dilannayan21 canım öncelikle çok sakin ol meleğinle kavuşmana belki az kaldı o yüzden sancılarını iyi ölç çok artarsa direk hastaneye git bekleme belki gelmek istiyor artık bebişin zamanı da gelmiş ♥️😍 Tadını çıkar her anın 🙏🏻
Zelaldua Dilannayan21 su nişan vs onlarda durum ne ve sancı sıklığın ve şiddeti önemli bunlardan biri mutlaka varsa doğumun eli kulağında
Linakent Dilannayan21 sancılarınızı takip edin dakika tutun yalancı sancı pozisyon değişikliğinde geçer düzensiz olur ama gerçek doğum sancısı düzenli aralıklarla ve her seferi bir diğerinden daha şiddetli olucak şekilde gelir nişan veya suyunuz gelmeden hemen hastaneye gitmeyin bence dayanabildiğiniz kadar dayanın inşallah hayırlısı ile kavuşursunuz Allah güç kuvvet versin ✨💜
Dilannayan21 Linakent gitmedım hastaneye sabaha kadar devam etti ama bekledım nışan su bişi gelmedı şuan bişi yok çok kotuydu şimdi korkuyroum bidaha olur diye