Smyyee_ Merhaba hanımlar, bebeğimim ense kalınlı yüksek çıktı 2,6,/ takip edilmesi gerekiyor, bunu yaşayan varmı? Ve sıvı alınmasını önerdi ama ben pek düşünmüyorum,.amniyosentez yaptıran varmı?
esraizmirli Smyyee_ benim bebeğimin de 2.4tü doğdu 11 aylık şuan gayet sağlıklı çok şükür 3 ve üzeri risklidir sizinkinde bişey yoktur Allahın izniyle hamileliği kendinize zehir etmeyin
benimmdunyamm Smyyee_ 3 üstü risk ama sadece ense kalınlığı bir anlam ifade etmez ki kan sonucu çıktı mi
Bussuk Benimkide 4mm di bütün testler yapıldı karnımdan sıvı alındı fetal dna yapıldı genetik testi yapıldı hepsi temiz geldi neden yüksek anlam veremiyorum
Smyyee_ Bussuk çok sevindim adınıza, psikoljik olarak zor bir süreç, ben sıvı aldırmak istemiyorum, ne olursa olsun doguracağım inşAllh ama sadece merak ediyorum gerçekten birşey varmı diye, en azından psiklojik olarak hazırlanırım / 3 e kdr normal oldugunu okudum nette bnde ama bilemiyorum ihtimal oldugu için doktorlarda söylüyorlar galiba. /inşallh bizde iyi haberler alırız
benimmdunyamm Smyyee_ birşey olmaz canım Allah’ın izniyle ablamın ense kalınlığında sıkıntı yoktu sonuç da yüksek risk çıktı kaç doktota gitti hepsi aynı şeyi dedi perinatoloji uzmanları da dahil sıvı aldir dediler.aldirmadi çocukta hiç birşey yok şimdi 6 yaşında maşallah
Bussuk Smyyee_ benim bebeğin beyninde su toplanması var aslında sıvı alınması ondan oldu neden böle Bi sorun var dıye ama herşey temiz çıktı ama bu nereden cıktı anlam veremedim doktor aldırma taraftarıydı ama ben ve eşim istemedik çünkü onun o tekme atması onu hissettim ben Bi kere kıyamazdım ufak bişey de değildi 22 haftalık felandı o zamanlar ben allahıma sığındım
Cicekdeniz Smyyee_ 3 ün üstü riskli 4 ün üstü çok riskli oluyor benim bebeğiminde 2,8 di kan sonucumsa düşük risk olarak gelmişti ama benim yine kafam rahat olsun diye fetal DNA ya kan göndermiştim sonuç sağlıklı gelmişti. Çok şükür sağlıklıda doğdu. Yani endişelenmeyin hiçte öyle yüksek bir kalınlık değil
Smyyee_ benimmdunyamm maşaAllh Allh bağışlasın, çok duyuyorum aslında böyle sağlıklk doğan bebekleri ama insanın kafası takılıyor yinede
Smyyee_ Bussuk öyle tabi ne gelirse Allhdan, herşey kabulumüz, ama inşAllh iyilikle sağlıkla gelir tüm bebekler