All29 Selam kızlar hayırlı kandiller ben Şubat ayında kimyasal gebelik geçirdim 15 şubatta adet oldum 20 şubatta bitti ve Mart ayında hala adet olmadım acaba kaçında olucam günüm geçiyomu bilmiyorum bilgisi olan varmı
All29 Bende kist olduğu için karışık biraz 18 günde bir yada 20 günde değişiyor oyüzden kafam karışık bilmiyorum
melikedelibas Kimyasaldan sonra döngü degisebiliyor bende hala olmadım şubatta oldum en son bu ay sonuna kadar bekliycem bakalım