Nesriiin Merhaba arkadaşlar🙏🏼 Yine çok korkuyorum içim rahatda olsa insan korkuyor. Almanyada yaşıyorum. 2 hafta önce türkiyedeydim ve parça parça baya kanamam olmuştu. Hastaneye gittim ve bebeğimle herşey yolundaydı. Almanyaya geri döndüğümde yine kontrole gittim yine herşey yolundaydı. Pazartesi günü gittim en son ve yine herşey yolunda dedi. Kalbi atıyor.. çok sevindim. Kanamama bir neden bulamadılar. Bugün yine aynı şekilde kanamam olduğunu hissettim. Tuvalete oturur oturmaz kanamam olduğunu gördüm. Parça parça yine. Durdu ama. Bir sefer tam geldi daha gelmedi. Doktorumu aradım ve yarın sabah gel dedi. Uyuyamıyorum korkuyorum.. bundan önce 3 sefer düşük yaşadığım için.. düşüklerim ama en fazla 7 haftalık olup düştüler. Şuan progestan ve Magnesium kullanıyorum.
Ceycey54 Nesriiin içinizi ferah tutun Allah’ın izniyle birşey olmadan sağlıklı şekilde kucağınız alırsınız
benimmdunyamm Nesriiin canım geçmiş olsun inşallah bebeğini sağ salim kucağına alırsın ama kanamanın bir nedeni olmalı neden söylemiyorlar mesela kan pıhtılaşması mi var yoksa kan uyuşmazlığı mi
Sacidenur Nesriiin merhaba geçmiş olsun merak ettim benim de şu anda 11.hafta yoğun kanamam oldu ilaçla azaldı doktor yatış verdi son durumunuz nedir aynı şeyi yaşıyoruz sanırım
All29 Rabbim şifanı versin inşalh bişe olmaz alırsın sağlıkla kucağına bu gece önemli gece dua edelim inşalh rabbim gönlündekini hayırlı kılsın
Cnsllll Allah şifa versin içini ferah tut çoğu gebelikte kanama oluyor bende dahil 19 hafta olcaz inşallah Allah nasip ederse
Nesriiin Sacidenur cok gecmis olsun canim, kanamanin nerden geldigini bilmiyorlar ama cok sükür bebegimin sagligi iyi hersey yolunda, agir is yapma ama süreklide yatma, ben yürüs de yapiyorum yata yata bel agrisi baslamisti, yürüsten sonra düzeldi
Sacidenur Nesriiin sağ olun çok fazla kanamam vardı azaldı benim de bilmiyorlar neden olduğunu yatman gerekiyor dedi tabii öyle sizin adınıza sevindim ama iyi olmanıza inşallah her şey çok güzel olur hepimiz için
Cam-dann Nesriiin kanamanızın nedeni belli degil mi hala .? Hamileligimin en başından beri lekelenme olarak yaşadım bir çok sebep söylendi ama en son bebegin eşinin aşagıda oldgunu ögrendim ve hemen hemen herşey yasak . İnşallah hepimiz sag salim meleklerimize kavuşuruz 🤲 saglıkla geçsin gebeliginiz 🤲
Nesriiin Cam-dann almanyada yasiyorum burada türkiyedeki gibi degil doktorlar birseydwn anlamiyorlar dogur dürüst baktiklari bile yok, belki yanbanci oldugumuz icindir bilemiyorum ama kanamamin sebebi beli degil. Demin randevüm vardi benegim cok iyi allaha sükür