Bm160820 inşallah canım aynıyız neredeyse bende 33+5de kanama ile geldim. 3.kanamam plesenta ya bağlı. Artık risk etmek istemedi. İğneler ilaçlar düzenli takiplerle kontrol ediliyor. Korkuyorum ama evde daha da çok endişeleniyorum kanamalar aniden oluyor. Durdurulamazsa çok riskli burada en azından erken müdehale edilir. Hastane 45dk uzak bana. Evde 27 aylık kızım var. Anneme bıraktım. Hastanede tekim. 2.günüm. Nekadar kalırım belirsiz yakın takip diye geçiyor. 34+0 oldum. 1900 dediler.. İnşallah sağlıkla vaktinde gelsinlwr dua edin siz de. Bende edicem. Stres en kötü etken. 🙏🏻