Es2312 https://www.hizliresim.com/3lri9mo Kızlar bize de bakabilir misiniz. Zaten 7 buçuk aylıkken anck öğrendik cinsiyete doktorumuz %90 kız dedi ama çevremdeki herkes bu çocuk erkek falan diyo kafamı karıştırıyorlar ben minik kızıma hazırlık yaptım hep ama yine de insanın aklı karışıyor 🙈🙈
Hakanbuse Es2312 bence kız ama yinede karninin buyumesinden falan tahmin etmislerdir her hamile ayni olmuyo karnin sivri olursa erkek yayvan olursa kiz diye bi tavir var sonucta doktordan daha iyi bilcek halleri yok
benimmdunyamm Es2312 kiz bence ayrıca doktordan iyi bilemezler onlar sadece ulturasyon kağıdına bakıyor doktor bacak arasına kadar bakıyor
Rabia344 Es2312 İnan benimde aklımı karıştırıyorlar bu erkektir diye ama asla takma kafana ☺️☺️ Yoksa çocuğumuza bir şey alamayacağız doktorlar kesin biliyordur bacak aralarına bakıp direk söylüyorlar zaten ne olduğunu🥰
Es2312 Hakanbuse aynen ya. Ben zaten hamilelikten önce kiloluydum o yüzden sanırım karnım büyüyünce sivri gibi duruyo bu erkek falan dediler ama halbuki ben bakıyorum gayet te normal yani sivri falan durmuyo 🙈🙈 Teşekkür ederim canım, yanıtladığın için ❤️
Hakanbuse Es2312 ne demek bende erkek hissediyodum 19 haftama kadar doktorlar ya da etrafimdakiler kiz dese de inanmiyodum 2 haftadir inanmaya başladım kesin kizim olcak
Es2312 Hakanbuse Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❣️ insan hissediyor ama ya ben kızım diye karnımı seviyorum Bi tepkiler bi tepiklemeler seviniyor sevince 🙈🙈❤️❣️
Hakanbuse Es2312 şimdi tekmeler havada uçuyor babamız elini koyduğunda sakinlesiyoruz sadece eşim gece vardiyasindayken uyku resmen haram oluyo
Es2312 Teşekkür ederim kızlar valla Bi karıştırıyorlar ki aklıma giriyorlar işliyorlar beynime beynime 😂😂 ama takmıycam bundan sonra doğru doktordan iyi bilecek halleri yok 🙃🙃❣️❣️