SevcanahinBingl ben kullandım evet faydası oluyor hiç olmuyor degil ama Kusmayı bir nebze azaltıyor bulantın devam ediyor ara ara kendini daha iyi hissedip en azından yemek yiyebiliyordum. Ama kusma bnde psikolojik bnce çünkü hala geçmedi Hala kendimi yemek yemeye zorlandığımı düşündüğüm an yiyemiyor ve kusuyorum. 31 hf olduk ve hala geçmedi ama tabi ki cok şükür halime