gokcekilic bende sezaryen olmustum ilk bebeğimde 1 ay cektim yürüyemiyordum bile dediğin gibi bebeğime zor bakıyordum kucağıma alıp zar zor süt veriyordum hareket ettikçe dikiş yerim resmen yanıyordu ağlıyordum bakamicam bebeğime diye ama geçiyor tabi çok şükür şimdi ikinci gebeliğim insallah normal olur bu sefer 😊 insallah hemen iyileşirsin