1Asyaaa- Allah sağ sağlım kucağınıza almayı nasip etsin inşallah endişelenmeyin hiç benimde dün nişanım geldi 38+5 haftalık bebeğim bugün gittim doktora nst de sancı gözükmedi ve bebegim başı doğum pozisyonunda olmasına rağmen doğum kanalına girmemiş o yüzden endişe etmeyin su gelmeyip sanciniz başlamadığı sürece nişan geldikten sonra haftalarca bekleyen de var 🤍