Geçer gibi olmuştu aslında ama tam tersi olmaya başladı 2 gündür idrarda yanma kasik ağrısıyla hareket dahi edemiyorum 8 aya girdim artık ağırlaştım diye düşünüyordum ama bende idrar yolu enfeksiyonu ndan dolayı kötüleşiyorum adım atmak dahi istemiyorum akıntım falan hiç bir şeyim yok sadece idrarda yanma ve sanki doğum yapacakmış gibi ağrım var bu durum başına gelen varmi varsa neler yaptınız?