Glsm_ Ben de aynı dertten muzdaribim. 36+0’dayım uygulamaya göre. Gün içinde hareketsiz kaldığımda, ayaklar sandalyede otururken falan asılı kaldığında daha bir şişiyor. Yürüyüşe çıkmaya çalışıyorum, o çok iyi geliyor iniyor şişlikler. Yoksa topuklarım bile yere basarken acıyor. Bir de suyu az içmemek lazım sanırım.