Damlacaa 4+2 Tansiyonum 7-5 asla yükselmiyo baş donmesinden ayaga kalkamıyorum yataktayim iki gündür. Yemek yapamıyorum midem bulanıyor şu an uyumaya çalışıyorrum ama mide bulantısı dan olmuyo anneler nolur bişey diyin tiksindim içtiğim sudan bile
ElifAlknl16 Damlacaa ah kuzum bende çok çektim ilk 3 ay geçer dediler ama 4. Ayda hafifledi tam geçti dedim 5. Ayıma girdim 2 gündür sabahları mide bulantım oluyor allah güç kuvvet versin hepimize kolay değil annelik şükürler olsun her acısını çekerim sağlıklı olsunlar yeter ki ☺️
Selimin-anne Damlacaa Tostta tuzlu patates yapsan yiyebilirmisin? Beni o kuratıyordu yattığın yerde ye Allah yardımcın olsun bugünler çabucak geçsin
Anne12 Damlacaa canım tuzlu kreker falan ye aç kaldıkça daha kotu oluyor insan. Haşlanmış patates de olabilir. Hicbirsey yiyemiyorsan hastaneye git serum yapsınlar. Ben ilkindede ikincidede hastanede 3 gün yattım biraz kendime geldim sonrada ilaçlarla devam ettim şuan 24 haftalığız hala ilaç kullaniyorum ama ilk günlere göre şuan çok iyiyim.
071095 Malesef en erken 3 ayın bitmesini beklemen lazım neler çektim neler bi ben bilirim bi Allah 4. Aya girdik biraz hafifledi oda 3. Çocuk olmasına rağmen Allah yardımcın olsun aç kalmamaya çalış aç mide daha çok bulanır
Mimii94 Hemen prilama baslayin insallah fayda eder🤲🏻 Ac kaldikca daha cok bulaniyo hafif ve tuzlu seyler iyi gelir
Damlacaa Beybisininannesi bugün eşime tamda onu dedim essek sipasi daha tohum kadar mahvetti beni sekiz ay napicaz biz diyorum gülüyor kimisi kolay geçiriyor kimisi benim gibi cinnet geçirme seviyesine geliyo sanırım
Damlacaa Beybisininannesi 3600 şu an henüz , bana kalsa üçüncü aydan önce bişey hissetmem saniyodum ama gerçekten yıkıldım diyebilirim kelimenin tam anlamıyla
Beybisininannesi Damlacaa o zaman 5haftalık sayılırsınız Normal normal.. Ara ara durulcak ara ara tekrar yoğunlaşcak.. 2. Trimesterden sonra rahatlama gelir Azcik dayancaksın annesi 😜
Moonlight38 Damlacaa Hamileler içün bulantı hapı Prilam Dr kullanın, bir de baş ucunuzda sürekli beyaz leblebi bulunsun. Leblebi bulantıya iyi geliyor. Tansiyonu tuz çıkaracağı için tuzlu çubuk kraker bulantınızı alır
Deletedmom_289 Damlacaa canım maalesef çok bir şey yok yapacak ayaklarını biraz dik tut ben bulantıdan kusmadan basımı kaldırmıyordum tansiyonum da dusuktu hep tuzlu kraker ye bol su iç ama yudum yudum birden degil yoksa daha çok bulanır . Tuzlu leblebi de yemiştim yine iyi gelmişti limon kokla aklıma gelenler bhnlar suan eger çok kötü olursan da doktora danış ben 18 haftaya kadar prilam Dr kullandım yoksa başka türlü surekli şstifra ediyordum
Eminasmom Damlacaa bende senim gibiyim valla ağzıma aldığım yemek midemi bulandırıyordu diyorum ahhh keşke bunu yapıp yesem yapıyorum kokusu geliyor öyle kalıyor baş dönmesi bende de çok var zaten normalde de tansiyonum çok düşüktür hamile olunca daha kötü oldum ayakta bir anda düşüyorum yere