Meltem35 36+0 Haftadayim. Doğumdan hiç korkmuyorum. Ufacık bir ağrım olsa seviniyorum. Hastane çantam, hastaneye gelenlere vermek için şans bilekliklerim ve lokum kutularım hazır. Doğum kanalına da girdik. Artık sadece miniğimi bekliyorum. Çok sabırsızım 😶
Epelinkiran Meltem35 bende 35+4üm aynı durumdayım. Bebeğim 3100gram iki hafta önden gidiyo, ondan bi an önce kendiliğinden gelse keşke diye bekliyorum yoksa bu gidişle sezeryan olmak zorunda kalıcam 🙈