merhaba annişler.
Hayirli kandiller diliyorum öncelikle. Biz bugün 24 hafta 4 gunluk olduk doktorum bebeğin böbreğin bir tanesin de büyüme var dedi 6 mm olduğunu söyledi sınır 5mm miş galiba doğuma kadar takip edeceğiz dedi böyle Bi durumu olan veya yaşan var mı çok canım sıkıldı bu duruma