Ceycey54 Merhaba arkadaşlar 1 haftadır progestan i fitil şekilde kullanıyorum . Yan etki olarak kabızlık, idrar yaparken yanma ve aşırı akıntı oluştu. Bunları yaşayan oldu mu ? Oral yolla kullAndığım da hiç bunları yaşamadım
ElifAlknl16 Ceycey54 bende kullandım ama doktor ağızdan al dedi yan etkisi baş dönmesi yapar dedi ama istersen fitil olarak da kullanabilirsin demişti hiç fitil olarak kullanmadım istersen bi sor doktora ağız yoluyla içebilirmiyim diye
anneyim96 Ceycey54 Bende neredeyse 1 haftadır kullanıyorum aşırı yanmam ve çok akıntım var hatta enfeksiyon mu oldum diye düşünmedim değil
Ceycey54 anneyim96 Benimde öyle baya bi akıntım var bende enfeksiyon mu kaptım diye düşündüm. Netten yan etkilerine baktım hepsi var . yarın Dr ma soracağım bakalım ne diyecek ağız yoluyla kullandığım da hiç bu şekilde şikayet yaşamadım
anneyim96 Ceycey54 ağız yoluyla kullanmamı doktorum istemedi baş dönmesi yaşayabilirsin dedi ben mecbur fitil olarak alıyorum günde 3 tane hemde
Aryaece17 Ben ağız yoluyla kullanıyorum.baş dönmesi yapıyor ama fazla da değil .bir de bende gergin bir ruh hali yaptı