Duy_gu Kızlar Ankarada sincan da Nafiz körfez hastanesinde kontrol oluyorm 32 haftalığım ilk nst kaçıncı haftada başlatıyor lar bilgisi olan varmı
yigitinannesiiiii Duy_gu canım herhangi bi sıkıntın olmadığı sürece 36 da başlanıyor nstye yani benim çevredekiler hep 36 da girmeye başladılar