Efraimmm Sezen92 yok kız geciyo inan nasıl geçtiğini anlamiyon ama geceleri gecmiyo🤣🤣🤣gecebasliyo gün gündüzün nasıl gittiğini anlamıyorsun zaten
Efraimmm Sezen92 kız zaten bende geleceğine inanmıyorum hep bu ağırlıkla kalicakmisim gibime geliyo heleki gece olunca ağlamak istiyorum ama Allah o Sabri veriyor inan
Havvaatamer Sezen92 benimde bugün itibari ile 100 ama doktorum erken gelicekler dedi ikiz gebelik ve suyu. Fazla birinde inşalah 34-35 i görürürüz çok korkutorum 32. Haftaya kadar dayanmaları gerekiyormuş 🙏🙏
Efraimmm Havvaatamer bugün itibari ile 6 ne kadar da gelmişim şimdide bu altı gün geçmez diyorum 🤣🤣🤣gerçektende geçiyormuş