Kızlar meraba 31 +0 haftalık oldum bugün önceden çillerim vardı ama bu son zamanlarda sanki renkleri koyulaştı gibi hissediyorum kış aylarında pek gözle görülür olmazdı hamilelikten olduğunu düşünüyorum ve canımı sıkıyor aynı durumu yaşayanlar var mı hamilelik sonrası renkleri açılır mı acaba