ElifAlknl16 Hgmom1 benim ilk zamanlar yani hamile olduğumu bilmediğim ve ilk 2.3 ay şefaf gelmişti şimdi beyaz ve fazla geliyor allah herkesin kucağını doldursun boş bırakmasın inşallah
leylaacar011_ Hgmom1 4gün gecikmede yaptım testlerim negatif çıktı şuan 11 günlük gecikmem var yarın kan vericem
meryberry ElifAlknl16 Benim akıntım şeffaf geldi ama yalnızca 5 gün sürdü (normalde akıntı pek yaşamam) ve 3 gündür hiç akıntı yok. Adetime de şu an 9 gün var, rica etsem tecrüblerinize göre değerlendirebilir misiniz?
ElifAlknl16 meryberry bence hemen heveslenme sonra üzülürsün daha çok varmış gününe benim 4 gün gecikmişti 7 gün bekledim test yapmak için o süreçte akıntım olmuştu tabi herkesin farklı olabilir biraz sabret inşallah hamilesindir
Siyacus leylaacar011_ bence var canım 5 üstü hamilelik sayılıyor tebrik ederim 🥰sağ salim kucaniza alin