Kızlar merhaba 9+2 haftalık gebeyim düşük riskim vardı başlarda şükür şimdi yok. Progestan ipne kullandım daha sonra hapına geçtim 200 mg. Doktorum bugün vajinal alırsam daha iyi olcagını söyledi ama benim için bir ölüm bu iş. Çok kasıyorum kendimi ilacı iktiriyorum geri geliyor.