Ben hastaneye gittiğimde aşıya kontrele vs çok kullanıyorum evde genelde bı örtüm var sıvı geçirmez onu kullanıyorum makineye de atıyorum 0 masraf. Hastanede sedyeye açıp işi bitince çöpe atıyorum evde kullanmak gereksiz tüketim gibi geliyor. 1 paketle başlayın isterseniz sürekli kullanırsanız alırsınız