Aleyna1201 Ya kızlar benim göz altlarım aşırı morardı benek benek böyle benimle aynı durumu yaşayan varmı varsa neden olur
Polenpolen52 Aleyna1201 aman benımde morardı yada bana oyle gelıyor saglık ocagı senın demırın eksık kan hapını ıcmıyomusun dedı aklıma gelınce ıcıyorum dedım xdxsddd
seon90 Aleyna1201 benmde göz altlarım mor yüzüm berbat durumda ama kan değerlerim falan iyi çok şükür.ama yüzüm gözüm berbat hiç beğenmiyırum kendimi
makbule17 Aleyna1201 benimde göz altlarım çok mor ama kansızlıktan değil benim ki kan değerlerim iyi alerjik bi bünyem var o yüzden mor genetik yani
Asdas123 Polenpolen52 kaç aylık hamilesiniz bende de aynı problem var kanım 8.5 düşmüş doğumuma çok az zaman kaldı 2 ünite kan hazırladık Allah korusun sonuçları kötü olabilir ihmal etmeyin lütfen
Polenpolen52 Asdas123 ay aman allah korusun benım doguma 70 gun kaldı gosterıyo uygulama, vallahi ara sıra gecw yatarken ıcıyorum kan hapını gunduz ıcmıyorum mıdeme dokunuyo dıye
Asdas123 Polenpolen52 doktordan değiştirmesini de isteyebilirsiniz yada bi mide koruyucu yazabilir gerçekten çok önemli ben çok geç farkına vardım keşke banada biri söyleseydi diyorum sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻