Doktoruma 32 haftalıkken gittim bebeğimin kilosu sağlığı gayet yerindeydi ve baş aşağı doğum pozisyonunu almıştı şükür erken doğum riskim yok suyum da gayet yerinde. Doktorum bana 2 hafta sonra nst gel dedi 34 haftada yani ilk kez giricem Çarşamba günü giderim 34+3 günlükken. Doktor a kontrollerimiz sıklaşacak mı 2 haftada 1 mi geliyim hocam ne yapalım dedim herhangi bir sıkıntı yok şuan da öyle bişey e gerek yok 2 hafta sonra nst için gel dedi. Yaşadığım yerde çok sevilen ve işini en iyi yapan doktor gerçekten ama düşünmeden de edemiyorum niye kontrolleri sıklaştırmadı sonuçta son haftalardayım sizce normal mi bu ? Doktoru aynı şekilde söyleyen var mı ? Bebeğimin hareketlerinde sıkıntı yok bu arada Gayet tekmeleriyle kemiklerimi deşiyor 🤦🏻♀️