Kubra_kocbug ben bugun bebislerimin kiyafetlerini yikamaya basladim. Ay minik minik cok fazlalar. Yenidogan corabinin tekini dusurmusum zaten minicik 😁 her yeri aradık 🤦🏻♀️😁 Aslinda 24. Haftamdayım ama ikiz olunca zaten haziranin ortası son :) bir de nisanda tasinacagim (ev sahibim tam bir kalpsiz oldugu icin) hastane cantam bir kosede dursun istiyorum nolur nolmaz. Tasinmada bi terslik olursa telas olmayalım diye ☺️