Cansut odaların temizliği çok iyi refakatçi olarak annem kaldı sadece doktorum ali sertaç batıoğluydu spinal anestezi ile sezeryan oldum ameliyathane ekibi de anestezi uzmanı falan hepsi çok iyiydi ben bir sorun yaşamadım. Şerbet ve kapı süsü hastane tarafından ücretsiz temin ediliyordu ama ben istemedim bebeğim küvöze girdi çünkü. Refakatçi yemekleri iyiydi fakat bana sadece akşam tuzsuz bir çorba ve komposto sabahta 4 adet petibör bisküvi ve çay verildi 😊