Serii_80 Hanımlar aşılama oldum bugun tam 1 hafta oldu ve 1 gelisen yumurta ile oldu asılamam Aşılama olanlar Ne zaman test yaptınız kaç yumurta vardı gebe misiniz konusalım 🥰
mavisevdamm_m Serii_80 inşallah güzel haberler al canım benim 🌺 aşılamadan iki hafta sonra çağırdı doktor kan testi verdik hamile olduğumu öğrendim. Tek bir yumurtam vardı sadece
Tubaefe18 Serii_80 bende aşılama yaptırdım 20 şubatta 27 şubatta progesteron hormonuna baktı doktor 5.95 çıktı daha yüksek olabılrdi dedi..doktorum öyle soyleyınce tutma ihtimalini düşünmedim tek yumurtam vardı benımde.. 2 sonra yani martın 1 inde beta hcg verdim 30.00 çıktı kanda gebelik olduğunu soyledı kan takıbi yaptık 1 hafta boyunca 2 güne 1 kn verdım 3146 oldu değer sonra keseyi gördük.. 1 nisanda kontrolüm var tekrar kalp atışı duyabılmek için 🙏🏻🙏🏻
Serii_80 mavisevdamm_m ayy tek yumurta ile olduguna çok sevindim benm de umudum azdı hiçbir sorun yok esimde ve bende ama olmadı 5 kez çatlatma ignesi olduk malsef olmayınca aşılama oldum
mavisevdamm_m Serii_80 ya gerçekten mi.. bizde öyle bizde de hiçbir sorun yoktu.. inan bana benim de hiç umudum yoktu tek yumurta tutar mı aylarca tedaviyle olmadı bu da tutmaz dedim hep ve şok oldum.. aynı şoku rabbim sana da yaşatsın inşallah 🤲
Serii_80 mavisevdamm_m amin inşallah şu mübarek günde rabbim hayırlısıyla bizede nasip etsin inşallah